Har blivit med Easytone!

Så var det dags för mig att skaffa ett par sånadäringa Easytone! Har ju hört att dom ska träna vissa saker lite mer,
So why not liksom? :)
Någon som har såna och är nöjd eller missnöjd? Funkar dom?
Mina "problemområden" är ju då rumpan och låren så hoppas verkligen att dessa kan hjälpa :)
för det är allt bra tråkigt å göra benböj, utfall, kissande hunden å allt vad det heter för att komma åt bakdelen m.m!!
Så nu har jag typ lagt över detta problem åt ett par skor! Tänkte även ha dom på jobbet..
Så hoppas på resultat fort, helst i morgon! :)

Och igår kväll invigde jag ju mina nya skor...
Kontentan av det hela: Aj och aldrig mer :( så tråkigt för jag tycker såå mycket om dom! Förutom ont i hälarna så kändes det som om tårna skulle gå av! Får kanske försöka gå in dom här hemma med fuktig strumpa.....

Blev mycket skoskrivande idag...
Ikväll blir det mys med sambon på hög nivå! Laga mat och kolla nån bra film

<3 Linn



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0