Dags att tänka om?!

Soldkyddsfaktor eller Hawaiian tropic olja?
Har alltid använt Hawaiian när det är dags att lägga sig å få färg typ varje vår/sommar.. Solskyddsfaktor gör ju så man inte blir brun - så har jag tänkt!
Men jag blir inte yngre och min hy blir inte det heller :(

Var på en kryssning med tidningen Amelia för ca 3 v sedan. Där hade dom bjudit in bl.a. hudterapeuter som pratade om smink och solning. Berättade mer ingående om vad som händer med huden vid åldrande, solning m.m. Och det fick mig att tänka till!!!
Jag blir brun om jag använder
solskyddsfaktor men bränner mig inte lika lätt och att man verkligen ska ta det lugnt å bygga upp brännan, inte bränna sig!
Vill ju inte se ut som ett russin, blir tydligen klokare med åren :)

Så nu har jag smörjt in mig med solskyddsfaktor, druckit kaffe och nu ska jag gå å lägga mig i en park 2 min från oss :)

Ville visa min bikini som jag älskar! <3
Och solbrillorna såklart, Dagens Outfit ;)



Kommentarer
Storstster

2012-05-23 @ 15:09:28
Maria

Skönt å höra att du blivit klok(are;)

Det är ju det jag alltid sagt -att solen är farlig o olja är inget bra! Kram <3

2012-05-23 @ 15:12:25
Linn

Ja jag vet syster! Men bättre sent än aldrig :)

<3

2012-05-23 @ 17:07:38
URL: http://smultronz.blogg.se/
Elin Eriksson

Sv: Åh tack, ja men eller hur!! :)

2012-05-23 @ 19:40:23
URL: http://onlybeautiful.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0