STRANDEN <3

Så var det premiär för i år! Solar med fina Emelie & det är underbart! Det blåser rätt mycket och sanden yr men vad gör det?! Peeling tänker ju jag ;)
Nu ska jag minsann få färg, brännan som jag fick på Malaysia tidigare i år är ju ett minne blått :(
Funderar på om jag även ska ta premiärdoppet... Hmm får se hur det blir med den saken..

Mina klänningar som jag har beställt har kommit så ska hämta dom sen! Ooooh spännande, hoppas hoppas nu dom passar!
Lägger upp bilder sen!

Ha en skön dag alla!

<3



Kommentarer
Linda

Nu e det inget strandväder längre, tyvärr:( rena rama höstvädret ju:(

2012-05-31 @ 17:54:30
URL: http://shiroo.blogg.se/
johanna-tvillingmamma

svar:Ja det är svårt att veta när man gör rätt eller fel, man får prova sig fram och hitta något som passar en själv. Rätt eller fel i andras ögon är oviktigt. Det som spelar roll är vad som är rätt eller fel för dig och din familj. Jag tycker många mammor är på tok för egoistiska. Pappan får sina 10dagar i samband med födseln sen ska han jobba heltid och bara vara hemma någon/några dagar i veckan och då oftast i sällskap med mamman. Sen förstår jag att amningen gör det hela mer komplicerat. Men ammar man inte full tid och ändå vill lägga beslag på alla föräldradagar när pappan vill vara hemma ja då är man en egoist!

Tack så mkt, ja detta känns helt rätt för oss! Sen tror jag som du skriver att det är sunt, bra för barnen att knyta starka band till sin pappa och även till andra i vår närhet. :-)

2012-06-15 @ 12:28:33
URL: http://www.tvillingmamma.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0